Към съдържанието


Защо колите с газова уредба гърмят
когато се карат на газ


  • Не можете да пишете в тази тема
36 отговора на тази тема

#1 no1else

no1else

    карък

  • Members
  • PipPipPip
  • 650 Мнения:
  • Кара:B20B3
  • Място:Шумен

Публикувано 09 август 2011 - 14:02

Здравейте колеги. Въпреки че темата най-вероятно ще бъде анатемосана от противниците на газовите уредби аз имам един прост въпрос. Защо колата ми започна от известно време да гърми в изпускателните колектори когато я карам на газ. В началото не беше така. Знам че причината за тези гърмежи е попадането на неизгоряла гориво-въздушна смес в изпускателната система и нейното възпламеняване там. Как обаче да предотвратя това си нямам идея. Колата е с иридиеви свещи, с нови кабели на свещите, нова бубина, капачка и палец. Смятам че всичко по запалителната ми система е изрядно. Колата е с конусен филтър и интейк който е с намален дебит, за да спре да гасне колата когато съм с висока скорост и не подавам газ. Защо близо две години след монтажа на газовата колата започна да гърми ? Центровка ли трябва да се пипа, предваренето или какво да пробвам ? Имам малко бебе и когато гръмне когато то е в колата бебока се стряска. Как да спра това гърмене ? Газовата докато не се вземе голяма семейна кола няма да се маха така че моля това предложение да ми го спестите :)
Двигателя е Д15Б2 и газовата е обикновена, не е газов инжекцион.
  • 0

#2 Mr.SOHC

Mr.SOHC

    Brainstorm performance

  • Members
  • PipPipPip
  • 288 Мнения:
  • Кара:Civic ЕК
  • Място:Велико Търново

Публикувано 09 август 2011 - 14:20

Погледни изпарителя дали е чист(вътрешно), мембраните в какво състояние са.
Пробвай да намалиш и притока на газ.
Цвета на свещите какъв е?
  • 0

S O H C


#3 no1else

no1else

    карък

  • Members
  • PipPipPip
  • 650 Мнения:
  • Кара:B20B3
  • Място:Шумен

Публикувано 09 август 2011 - 14:22

В интерес на истината газовата от както е монтирана не е обсужвана. Свещите са керемидено чевенички ;)
  • 0

#4 mar_tod

mar_tod

    Потребител

  • Members
  • PipPipPip
  • 1088 Мнения:
  • Кара:дизелов Акордеон
  • Място:Абсурдистан

Публикувано 09 август 2011 - 14:27

Ами аз съм един от не- привържениците на газта, ама ще ти кажа: прегледай пак свещите и кабелите, ако не си ги сменял скоро, сменяй- защото предимно от тях се получават гърмежите ..
  • 0

#5 Mr.SOHC

Mr.SOHC

    Brainstorm performance

  • Members
  • PipPipPip
  • 288 Мнения:
  • Кара:Civic ЕК
  • Място:Велико Търново

Публикувано 09 август 2011 - 14:53

Ако е от свещи или кабели свещите ще имат разлика с цветовете една спрямо друга. Вероятната причина е притока на газ(повече или по-малко) или изпарителя. Ако не бъркам изпарителите имат пробка и като я развиеш излизат малко от натрупаните боклуци.
  • 0

S O H C


#6 UglyDucky

UglyDucky

    МаниаК

  • Members
  • PipPipPip
  • 284 Мнения:
  • Кара:D16Z5 Civic 5ген хеч
  • Място:Горна Оряховица

Публикувано 09 август 2011 - 15:15

Чувал съм ,че октана на газта е по високо число от колкото на бензина, примерно ако от бензина ,автомобила използва 70% на 1л ефективност ,то от газта получаваме същия ефект с използвани едва 20% на 1л.Малко се оплетох,надявам се сте ме разбрали какво искам да кажа :blink: Затова си мисля ,имаш по голям приток на газ... което зависи от настройката или от износване на мембраните в изспарителя.Карал съм две коли на газ : Опел и Голф ,ама това е Хонда и нивото е по голямо все пак ;)
  • 0
ИСТИНСКИТЕ КАРАЧИ СЕ ИЗЯВЯВАТ НА ПИСТАТА,ЗА КОМПЛЕКСИРАНИТЕ ТЪПАЦИ ВСЯКА УЛИЦА ВЪРШИ РАБОТА

Публикувано изображение

#7 Most_Wanted

Most_Wanted

    Потребител

  • Members
  • PipPipPip
  • 1740 Мнения:
  • Кара:Civic 5g Sedan 1.5 Vtec
  • Място:Велико Търново

Публикувано 09 август 2011 - 15:20

И мойта гърми, ама така карам конкуренцията да си мисли, че имам много POWER под капака. Иначе най-вероятно бедна или богата смес, не ги разбирам много. Върви на една настройка - не е много скъпо.
  • 0
Подписа не отговаря на правилата!Рекламата се заплаща

#8 cool24

cool24

    white power

  • Members
  • PipPipPip
  • 251 Мнения:
  • Кара:Honda Civic ej9
  • Място:Варна

Публикувано 09 август 2011 - 16:27

на мен две свещи ми бяха спукани от горе и ми гърмеше... от както ги смених не е гърмяло
  • 0

#9 Кирето

Кирето

    Потребител

  • Members
  • PipPipPip
  • 255 Мнения:
  • Кара:Honda Civic 1,4
  • Място:София,Пловдив,Димитровград

Публикувано 09 август 2011 - 16:44

Колегите да ме извиняват ама ..... баща ми има фиат пунто със същия проблем и много маистори го лъгаха и тнт... накрая човека се принуди сам да си оправя колата...
сменя кабели... сменя свещи..... и като смени бобината... всичко заспа :)
дано съм помогнал
успех

Този пост е редактиран от Кирето: 09 август 2011 - 16:45

  • 0

#10 barsi

barsi

    Задволанен малоумник

  • Mr. Компетенция
  • PipPipPip
  • 1849 Мнения:
  • Кара:eg3,ma8
  • Място:София-Перник-Дупница

Публикувано 09 август 2011 - 17:26

Бедна смес. Ето ти отговора на въпроса ти. Вариант е да се е задръстил филтъра на изпарителя. Има ли високи обороти тая кола/реже ли се/? Филтърчето стува ок 5 кинта и 5 за работа. Ходи на газаджия. Там тамън и ще ти я погледнат като им акжеш какво и как... Погледни си и гърнетата. Като се изтърбушат също го прави тоя номер, но бедна смес е основната причина !!!
  • 0

Ако един проблем си има решение , значи не е никакъв проблем .
В главата ми има 3 бръмбара , обаче са с вишо образование и си цъкат " Каре белот " ...


#11 Вен_РВ1456ВС

Вен_РВ1456ВС

    Потребител

  • Members
  • PipPipPip
  • 474 Мнения:
  • Кара:Honda Civic d13 5-th gen; d15z6 vtec-e 6-th gen sedan
  • Място:Пловдив

Публикувано 09 август 2011 - 17:33

Аз карам д13б2 на газ от както съм я взел и никога не ми е правила детонации. Нямам тоя проблем, може би защото съм с оригиналните тави на филтъра. Но може да изчистиш клапаните на газовите пътища. И не съм сигурен, но иридиевите свещи може да не са подходящи за газ Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение
Even if you drive the most powerful car, there will always be a Civic that will beat you!

#12 dufosvti2

dufosvti2

    камилар-аланколу

  • Members
  • PipPipPip
  • 1038 Мнения:
  • Кара:B16A SIR s LPG
  • Място:пловдив-асеновград

Публикувано 09 август 2011 - 17:59

иридиевите свещи не са подходящи за gas зимата.за лятото са препоръчителни даже
  • 0

'''Момчето вика,като ръгнах 2ра и ми падна сидито'''

 

за сверка със сток б16 на лични

 

 


#13 sCoff

sCoff

    Dreamer !

  • Members
  • PipPipPip
  • 724 Мнения:
  • Кара:Prelude BB2
  • Място:с. София

Публикувано 09 август 2011 - 18:10

Филтрите на газовата се сменят на 10 000км. Твоите сигурно отдавна са ги подминали. Свещите (обикновени)се сменят на 20 000км. На толкова се прави реглаж на клапаните. И газовата уредба иска поддръжка, не е само каране!
  • 0

#14 GoroB

GoroB

    Новак

  • Members
  • Pip
  • 23 Мнения:
  • Място:Plovdiv

Публикувано 09 август 2011 - 18:40

Здарвей колега,
както и да го мисля логично, независимо каква е сместа (бедна или богата), газта във всмукателните колектори няма как да гръмне ако нещо не я възпламени .... следователно ако гръмне, значи има незатворен всмукателен клапан в момента на подаване на искра от свеща. От поста ти разбирам, че си сменял кабели и свещи (не ще да е от тях значи) .... тогава остава :

1. Реглаж на клапани (вероятно)

2. Настройка на подаването на искра със стробоскоп или както е по известно "Елкон" (по-вероярно)

3. Нещо друго :unsure: (ако е така моля да го споделиш след като откриеш проблема)

Поздрави и успех с решаването на проблема!

П.П. Карам на газ от четири години, като газовата е обикновена, а колата пълен инжекцион и никога не ми е гърмяла, така че говоря само на теория и слухове но не и от опит.

П.П.2. Преди време карах карбураторна Фиеста, която гърмеше винаги като си загубеше центровката ... беше с чукче ....
  • 0

#15 no1else

no1else

    карък

  • Members
  • PipPipPip
  • 650 Мнения:
  • Кара:B20B3
  • Място:Шумен

Публикувано 09 август 2011 - 18:52

За филтрите на газовата се съгласих. Ще ги погледна. Свещите са японско иридиево НЖК на около 4к километра. Клапаните до колкото съм запознат са с хидравлични повдигачи така че не виждам какво да им регулирам. Генерацията е ок и крайното гърне вчера беше подменено с ОБХ проходно. Кабелите са нови НЖК на 3-4 дена. Капачка и палец нови. Бубината е сменяна миналата година с нова понеже ми умря докато се шматках из Варна :) Играл съм си с клапана на двуцевката и с повече или по-малко подавана газ пак гърми. Колата минава 300км с 20л газ което ще рече разход под 7л с средна скорост 100-120км. Ако колата се държи в обороти няма проблеми. Обаче ако съм с малка скорост на голяма предавка и подам газ да я форсирам или да кача някое баирче следва: никаква реакция...замисляне....гърмеж.....ускоряване. Това го прави в 95% от случаите когато стъпча педала и съм на висока предавка. Не поема веднага ами забива муцуната и после гърми след което се отпушва.
  • 0

#16 GoroB

GoroB

    Новак

  • Members
  • Pip
  • 23 Мнения:
  • Място:Plovdiv

Публикувано 09 август 2011 - 19:10

.... "хидравлични повдигачи" .... моооже, ама все пак провери пак дали е така
  • 0

#17 borko 30

borko 30

    Потребител

  • Members
  • PipPipPip
  • 813 Мнения:
  • Кара:сивик D16V1
  • Място:dobrich

Публикувано 09 август 2011 - 19:18

А може и да и е писнало от таз газ и затова да роптае мотора! :P
  • 0

#18 honda symphony

honda symphony

    Потребител

  • Members
  • PipPipPip
  • 219 Мнения:
  • Място:Видин

Публикувано 09 август 2011 - 19:21

За хидравличните повдигачи на клапаните грешиш. Не са такива. Най обикновени са и се регулират със калибрирани пластини.
ПП яяяя изпреварили са ме

Този пост е редактиран от honda symphony: 09 август 2011 - 19:22

  • 0

#19 vlad_ko

vlad_ko

    Потребител

  • Members
  • PipPip
  • 50 Мнения:
  • Кара:Honda Civik 1.4i D14A2
  • Място:София/Благоевград

Публикувано 09 август 2011 - 19:34

Здравей колега,
моята също гърмеше и смених какво ли не... набутах 200 кинта за глупости, а накрая се оказа само реглаж на газовата за 10 кинта. С обикновена газова съм, и ДВГ Д14А2. Сега, като се позадръсти въздушния филтър или след смяната му, пак реглаж и си е пушка. При мен гърмеше по същия начин - като стъпча педала, забива муцуна, гърми и тогава тръгва... :lol:
  • 0
Публикувано изображение

#20 pe6o74

pe6o74

    Потребител

  • Members
  • PipPipPip
  • 193 Мнения:
  • Кара:Prelude 2.2 VTEC
  • Място:Карлово

Публикувано 09 август 2011 - 19:38

Бедна смес или пропуск в изпускателната система. Щом се замисля на висока предавка с по-малка скорост сместа ти е бедна.
  • 2

#21 Daniel Panayotov

Daniel Panayotov

    Новак

  • Newbies
  • Pip
  • 49 Мнения:
  • Място:Плевен

Публикувано 09 август 2011 - 19:56

Бедна смес или пропуск в изпускателната система. Щом се замисля на висока предавка с по-малка скорост сместа ти е бедна.

+1 но сместа я регулирай от изпарителя.Винта за празния ход определя и чуствителноста на мембраната.Развий половин оборот на този винт

Този пост е редактиран от Daniel Panayotov: 09 август 2011 - 19:59

  • 0

#22 Слави CR-V

Слави CR-V

    Потребител

  • Tech-Support
  • PipPipPip
  • 2410 Мнения:
  • Кара:CR-V 1998 128Hp & Lancia Ypsilon
  • Място:Пловдив

Публикувано 09 август 2011 - 20:06

Аиде бре още ли гърмиш по баирите, не се занимаваи с кабели и свещи пуснии и на тая душица малко газ не се стискаи тя за тв агърми д ати подскаже ама се не сещаш. Незанм с две врътки ли ти се регулира газта към плочката или с една, ако е с една развии я половин оборот и пак пробваи ша гръмне ли :) е може да гръмне ам апо силно :lol: Шегувам се :lol: ако си с две врътки развии и двете по четвърт, гърми ти от бедна смес. А що се е обеднила един господ знае, може мембраните да са сдали багажа, или просто иска един реглаж.
  • 0

Правило № 1- Нещо което работи не се пипа !!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш !!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
 


#23 mom4i74

mom4i74

    Потребител

  • Members
  • PipPipPip
  • 455 Мнения:
  • Кара:Honda Prelude 5 H22A5 VTI 4 WS и Rover600 F18A3
  • Място:София

Публикувано 09 август 2011 - 22:10

И аз се присьединявам кьм мнението на Слави и другите колеги за бедна смес. Ако не се оправи проблема с обогатявнето на сместа от тройника ,значи може да са заминали мембрани и да няма дебит и за това да е бедна сместа и да гьрми. Има логика в това защото чак след 2 години се е появил проблема а единствената разлика от преди и сега е че са се удьрвили мембраните и не могата да реагират вече така бьрзо както са били като нови. При всички случаи смени газовия филтьр в газовия клапан и на испарителя ако има и там. 
  • 0

#24 no1else

no1else

    карък

  • Members
  • PipPipPip
  • 650 Мнения:
  • Кара:B20B3
  • Място:Шумен

Публикувано 10 август 2011 - 13:17

Такаааа днес бях на газаджия. Изпарителя е почистен. Мембраната му е добре. Филтъра за газта е почистен. Колата е уж настроена, но пак гърми :) Остава ми да видя центровката, но след като сложа здраво делко. И евентуално да пробвам с други свещи защото иридиевите са с топлинно число 5 >.< Когатп падне на около 2к оборота на газ и съм на 4-та предавка...подам ли газ въобще не поема милата...бая се умисля....развих половин оборот кранчето на двуцевката и резултата е същият.
  • 0

#25 HONDA_KOEV

HONDA_KOEV

    Новак

  • Newbies
  • Pip
  • 45 Мнения:
  • Кара:honda civic
  • Място:velingrad

Публикувано 10 август 2011 - 14:06

колеги и аз да се намеся.имам един проблем и искам съвет.

така карам си на газ перфектно ,но понякога като запаля и превключа на газ неможе да се изфорсира глъхне и гасне и ми даржи мн ниски обороти на газ 300-400 ем я регулирам ,но това понякога и като по4не така и отка4ам смених мембраните на изпарителя уш си4ко ток и пак така .от какво е това нещо .газовата ми е монтирана в италия мн добре направена вси4ко е на тартарини карам д15б2 мн е запазена количката ама е това нещо мн ме ядосва. помогнете че отка4ам като почне да ми прави тия номера. моля пи6ете на лс. БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.
  • 0

#26 Mr.SOHC

Mr.SOHC

    Brainstorm performance

  • Members
  • PipPipPip
  • 288 Мнения:
  • Кара:Civic ЕК
  • Място:Велико Търново

Публикувано 10 август 2011 - 15:03

Ако е студена не се учудвай, че държи ниски обороти на газ. :cool:
  • 0

S O H C


#27 HONDA_KOEV

HONDA_KOEV

    Новак

  • Newbies
  • Pip
  • 45 Мнения:
  • Кара:honda civic
  • Място:velingrad

Публикувано 10 август 2011 - 15:55

Ако е студена не се учудвай, че държи ниски обороти на газ. :cool:





ама не глъхне неможе дасе изфорсира като на 3 цилиндъра работи и то го прави даже забелязвам когато е загряла.



  • 0

#28 Слави CR-V

Слави CR-V

    Потребител

  • Tech-Support
  • PipPipPip
  • 2410 Мнения:
  • Кара:CR-V 1998 128Hp & Lancia Ypsilon
  • Място:Пловдив

Публикувано 10 август 2011 - 16:42

Лоща работа, така едвали можем ти помогнем както неможахме и на колегата, тряя да я види газджия, че не и стига нещо газ ясно ама що не и стига не се знае. Филтри ли ша са, изпарителя ли праи номера, само може да гадаем.

Такаааа днес бях на газаджия........

А на теб газаджията ко ти каза що гърми според него?
  • 0

Правило № 1- Нещо което работи не се пипа !!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш !!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
 


#29 HONDA_KOEV

HONDA_KOEV

    Новак

  • Newbies
  • Pip
  • 45 Мнения:
  • Кара:honda civic
  • Място:velingrad

Публикувано 10 август 2011 - 16:49

да точно газаджията каза че е от изпарителя и сега като е сменено сичко пак ми го праи тоя номер ,но пак казвам не постоянно и когато видя че стане така пускам бензинче и отивам на газаджия и тично когато отида пак почва да си бачка без грешка и си ебало майката той ми казва работи си иди му обяснявай и тн. ,а бе работата е ебана та замръчкана нз как ша се оправя явно ша тряаа едни свещи хубави и някви добри кабели пак да жидим дали ще е от това.
  • 0

#30 Слави CR-V

Слави CR-V

    Потребител

  • Tech-Support
  • PipPipPip
  • 2410 Мнения:
  • Кара:CR-V 1998 128Hp & Lancia Ypsilon
  • Място:Пловдив

Публикувано 10 август 2011 - 16:57

не е от това
излишни кинти ша се набуташ, искам кат я зпалиш студена и като поработи малко на бенз да пипнеш изпарителя топли ли се, след тва минаваш на газ и пак го пини да не би да е монтиран високо и да не се топли хубаво заради лошо обезвъздушаване и да замръзва и или да дави колата или да не и стига газ. Другото нещо, клапана за газта, сменян ли е филтъра, колко е стар и ква марка е, ма едни на ловато дето правят такива номера и си иска нов клапан, просто не всеки път буталцето в него отваря добре. Всичко тва са неща дет газаджията е трябвало да провери .
И още нещо газовта с кво се регулира с врътки или с газ контрол?

Този пост е редактиран от Слави CR-V: 10 август 2011 - 17:00

  • 0

Правило № 1- Нещо което работи не се пипа !!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш !!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
 


#31 HONDA_KOEV

HONDA_KOEV

    Новак

  • Newbies
  • Pip
  • 45 Мнения:
  • Кара:honda civic
  • Място:velingrad

Публикувано 10 август 2011 - 17:12

не е от това
излишни кинти ша се набуташ, искам кат я зпалиш студена и като поработи малко на бенз да пипнеш изпарителя топли ли се, след тва минаваш на газ и пак го пини да не би да е монтиран високо и да не се топли хубаво заради лошо обезвъздушаване и да замръзва и или да дави колата или да не и стига газ. Другото нещо, клапана за газта, сменян ли е филтъра, колко е стар и ква марка е, ма едни на ловато дето правят такива номера и си иска нов клапан, просто не всеки път буталцето в него отваря добре. Всичко тва са неща дет газаджията е трябвало да провери .
И още нещо газовта с кво се регулира с врътки или с газ контрол?




ок брат още сега отивам да я запаля ,а относно клапана и всичко останалао е на тартарини всичко си е напражено в италия как си тряаа а за кой филтър говориш смених ги уш всичките изв. може би е тъп вапроса но не съм мн вещ все още. а регулирането има нещо като голям болт и говартиш наляво надясно това е.


  • 0

#32 Слави CR-V

Слави CR-V

    Потребител

  • Tech-Support
  • PipPipPip
  • 2410 Мнения:
  • Кара:CR-V 1998 128Hp & Lancia Ypsilon
  • Място:Пловдив

Публикувано 10 август 2011 - 17:29

Филтърче има вътре в самия клапан, хубуу всичко е монтирано в италия ама не е вечно :) тва филтърче в тоя клапан е хубаво д асе менка поне на 20км в бг. за тея кимоетри вътре се насъбурат бая метални люспи. Отделно че самата газ е мръсна ако компресорите неиде си изпускат масло всичко отива в газта и от там пък се лепи на твоито филтърче и става чудна тапа. Но пък при теб проблема е или работи или не което до някъде сваля вината от филтъра на клапана и щом казваш изпарителя е проверен то значи остава само самия клапан да не отваря как тряя или изпарителя да не се грее хубаво ако имаш некои въздушен джоб.
предтсавям си селдната ситуаци , палиш ти на бензин ама не чакаш и минаваш на газ, изпарителя не е стоплен и бърже бърже вътре замръзва, до вън може и д ане стигне лятно време но вътре е достатъчно да скапе работата на мембраните. Ядосваш се ти и минаваш на бензин караш до газаджжията а колата е загряла вече и стоплила изпарителя там минаваш на газ и всичко е ОК :) в тоя случаи дори бих оневинил и клапана :) . За врътката за реглажа, ако на тоя маркуч дето води от изпраителя към плочката дет е сложена на колектор аимаш само една врътка а не някво си малко устроиство с жици на него начи си с обикновен реглаж, и там причина за проблема няма да търсим. Ако беше с газ контрол (тва с жиците) тогава можеше тои да прави номера.
  • 0

Правило № 1- Нещо което работи не се пипа !!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш !!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
 


#33 HONDA_KOEV

HONDA_KOEV

    Новак

  • Newbies
  • Pip
  • 45 Мнения:
  • Кара:honda civic
  • Място:velingrad

Публикувано 10 август 2011 - 18:15

Филтърче има вътре в самия клапан, хубуу всичко е монтирано в италия ама не е вечно :) тва филтърче в тоя клапан е хубаво д асе менка поне на 20км в бг. за тея кимоетри вътре се насъбурат бая метални люспи. Отделно че самата газ е мръсна ако компресорите неиде си изпускат масло всичко отива в газта и от там пък се лепи на твоито филтърче и става чудна тапа. Но пък при теб проблема е или работи или не което до някъде сваля вината от филтъра на клапана и щом казваш изпарителя е проверен то значи остава само самия клапан да не отваря как тряя или изпарителя да не се грее хубаво ако имаш некои въздушен джоб.
предтсавям си селдната ситуаци , палиш ти на бензин ама не чакаш и минаваш на газ, изпарителя не е стоплен и бърже бърже вътре замръзва, до вън може и д ане стигне лятно време но вътре е достатъчно да скапе работата на мембраните. Ядосваш се ти и минаваш на бензин караш до газаджжията а колата е загряла вече и стоплила изпарителя там минаваш на газ и всичко е ОК :) в тоя случаи дори бих оневинил и клапана :) . За врътката за реглажа, ако на тоя маркуч дето води от изпраителя към плочката дет е сложена на колектор аимаш само една врътка а не някво си малко устроиство с жици на него начи си с обикновен реглаж, и там причина за проблема няма да търсим. Ако беше с газ контрол (тва с жиците) тогава можеше тои да прави номера.




така ок съгласен съм ,преди малко проверих запалих 2-3 мин на бензин изпарителя се стопля после прехварлих на газ и се стопля пак изпарителя е точноhttp://www.autogaset...onic-idling/647 ето го как се води електрически .а относно това че трябва да загрее давам реален пример карам аз 150 км спирам гася след 2 мин паля и почва да дави да не може да се изфорсира и да гасне значи явно не е от това че не чакам да загрее ;) поне аз така си мисля ако съм в грешка поправи ме ,относно това филтърче мисля че не съм сменял такова утре ще го сменя и в крайна сметка ако се окаже че не е и от тва нз.
  • 0

#34 Слави CR-V

Слави CR-V

    Потребител

  • Tech-Support
  • PipPipPip
  • 2410 Мнения:
  • Кара:CR-V 1998 128Hp & Lancia Ypsilon
  • Място:Пловдив

Публикувано 10 август 2011 - 18:20

Ами разбираш че просто гадам, значи отпада и възможнста с подгрева на изпарителя. Ако сам сменяш тва филтърче на клапана бъди внимателн, изкл акумулатора, спри газта от бутилката, разви леко холендъра и изчакаи да изтече газта в тръбата и не пали цигари през тва време. Наи добре при газаджия. А от кога ти прави така?
  • 0

Правило № 1- Нещо което работи не се пипа !!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш !!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
 


#35 HONDA_KOEV

HONDA_KOEV

    Новак

  • Newbies
  • Pip
  • 45 Мнения:
  • Кара:honda civic
  • Място:velingrad

Публикувано 10 август 2011 - 18:34

Ами разбираш че просто гадам, значи отпада и възможнста с подгрева на изпарителя. Ако сам сменяш тва филтърче на клапана бъди внимателн, изкл акумулатора, спри газта от бутилката, разви леко холендъра и изчакаи да изтече газта в тръбата и не пали цигари през тва време. Наи добре при газаджия. А от кога ти прави така?




значи взех я преди около 4 мс забелязах това нещо след 2 мс когато и бях навъртял околко 4 хил километра но не беше толкова осезаемо напраи ми го 1 пат и се оправи но след още мс и 2-3 хил км навъртяни още почна по често отидох при един приятел на баща ми уш наи добрия газаджия в града провери клапана вика не е от него от изпарителя е от там си куппих нови мембрани един приятел ми ги смени и карах отидох само при газаджията да вратне там реглаж ли е кжо е нз, но пак почна старата песен и общо взето до този момент е така преди малко я карах и няма ядове слаб ми е акумолатора и като пусна фаровете чак ми пад малко оборотите но както и да е варви си 6 но нз кога пак ше вземе да кюфка и най лощото е че като ми даржи ниски обороти и така ми кюфка и спуквам газа 1-2-3 в червено щот се дразня и аз си мислех че е от това че не е загряла и за това я цедя уш да загрее
  • 0

#36 Слави CR-V

Слави CR-V

    Потребител

  • Tech-Support
  • PipPipPip
  • 2410 Мнения:
  • Кара:CR-V 1998 128Hp & Lancia Ypsilon
  • Място:Пловдив

Публикувано 10 август 2011 - 18:43

Абе знаеш ли преди няколко месеца имаше един колега с такъв проблем, но така и не ми писа какво се е оказало при него, смисъл имаше проблем с тоците заради акумулатора и на газ му праише въртели. Но тва не значи че тряя си сменяш акумулатора, щом палиш и върви не би тряло проблема да е от него, освен тва на работеща кола колко е силен акумулатора не е от значение. Незнам ко да те посъветвам от тук на после, освен да смениш газаджията :) те половината са маркототевци ама ко да праиш имаш ли избор деба. И продължавам да настоявам тоя клапан пак да го отвори някои и да го види. Ако имаш от къде да вземеш друг за проба ще е наи добре.
  • 0

Правило № 1- Нещо което работи не се пипа !!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш !!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
 


#37 HONDA_KOEV

HONDA_KOEV

    Новак

  • Newbies
  • Pip
  • 45 Мнения:
  • Кара:honda civic
  • Място:velingrad

Публикувано 10 август 2011 - 18:48

Абе знаеш ли преди няколко месеца имаше един колега с такъв проблем, но така и не ми писа какво се е оказало при него, смисъл имаше проблем с тоците заради акумулатора и на газ му праише въртели. Но тва не значи че тряя си сменяш акумулатора, щом палиш и върви не би тряло проблема да е от него, освен тва на работеща кола колко е силен акумулатора не е от значение. Незнам ко да те посъветвам от тук на после, освен да смениш газаджията :) те половината са маркототевци ама ко да праиш имаш ли избор деба. И продължавам да настоявам тоя клапан пак да го отвори някои и да го види. Ако имаш от къде да вземеш друг за проба ще е наи добре.


ок братле извинявай за притеснението благодаря за помоща шсе опраи някак си ша го измислим сега си върви иам и др ядове обаче по нея тък не е мястото но тряава да сменям съединител и изкам да взема по здраж някав спортен още се нуждая и от нова помпи4ка за спира4ките та ако знаеш някаде по евтинко и качествено ЯПОНСКО вора употреба званкай колата ми е сивик 1994 д15б2 благодаря предварително.
  • 0





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни

Skin Designed By Evanescence at IBSkin.com